Sunday, January 29, 2012

Illuminati - Jepun

Ramai orang akan terkejut jika saya katakan bahawa Jepun telah menerima pengaruh yahudi sejak seribu tahun yang lampau. Bukan itu sahaja, bahkan sehingga kini pun yahudi masih lagi menguasai sepenuhnya negara matahari terbit ini.

Jadi bagaimanakah yahudi boleh memasuki negara Jepun ini ???
 
                                                                                                                 
Kubur Arimasa

Dan siapakah yang mendalangi kegiatan yahudi di negara matahari terbit ini ???

Ketika 1000 tahun yang lalu, empayar yahudi Khazar pernah dihancurkan oleh tentera Russia dan tentera Mongol. Dan ramai di kalangan mereka telah lari beramai-ramai ke Eropah dan ke China. Mereka yang lari ke China, kemudian telah berhijrah ke Jepun pula setelah Kublai Khan berjaya menakluki China. Kublai Khan bersama tentera Mongol masih belum berpuas hati dengan kaum yahudi Khazar ini dan telah memburu mereka di Jepun. Dua kali Kublai Khan telah menghantar tentera Mongol ke Jepun, namun kedua-dua kali tersebut telah mengakibatkan kehilangan kepada tentera Mongol ini.

Mengikut catatan sejarah pelayar-pelayar China , kedua-dua armada Mongol telah dibunuh oleh sang dajjal (yang sebenar) di Lautan Syaitan Jepun (Devil’s Sea of Japan). Kedua-dua armada perang Mongol telah tersesat ke Lautan Syaitan Jepun (mungkin di atas tolakan angin syaitan) dan kemudian dibunuh oleh raksasa dajjal si mata satu. Maka, di situ bermulalah agenda yahudi freemason dan illuminati di Jepun. Ketika Admiral Perry tiba di Jepun dan memaksa Jepun membuka pintu ekonomi kepada dunia luar, wakil Rothschild di Asia bernama Jardine Matheson telah menghantar ejen intelligence ke Jepun bernama Thomas Blake Glover. Tugas Thomas ketika itu ialah untuk mempelopori penjualan senjata api serta mewujudkan perang saudara di Jepun.

Tujuan asal kegiatan Thomas ini ialah untuk mengkucar-kacirkan keadaan di Jepun bagi memudahkan Jepun dijajah oleh yahudi. Namun kegiatan beliau dapat dihidu oleh Jepun dan perniagaan Thomas menjadi muflis.

Namun illuminati tidak berputus asa. Rothschild menghantar ejen intelligence yang lain pula. Kali ini bernama Guido H.F. Verbeck. Dengan kepintaran beliau, maka Dinasti Meiji telah dapat diwujudkan. Perancangan Freemason pertama telah dapat dibuat dan kesemua PM Jepun mestilah dilantik mengikut perancangan Freemason tersebut. Sekiranya Rockefeller merancang untuk menjadikan US sebagai kerajaan dunia dan US Dollar sebagai matawang antarabangsa, begitu juga Rothschild merancang untuk menjadikan Jepun sebagai kerajaan dunia dan Yen Jepun sebagai matawang antarabangsa. 

Maka Perang Dunia Kedua dilancarkan. Ianya adalah peperangan di antara Baron Rosthchild melawan David Rockefeller (sekarang Rockefeller ditadbir oleh anak saudara beliau bernama Jay Rockefeller). Akhirnya Rothschild diminta untuk tewas dan pada tahun 1944 perjanjian Bretton Wood ditandatangani bagi melantik matawang US Dollar sebagai matawang antarabangsa. 44 negara di seluruh dunia telah menandatangani perjanjian matawang antarabangsa tersebut. Namun Britain yang dibawah pengaruh Rothschild tidak menandatangani perjanjian tersebut.

Namun demikian, Rockefeller tidak berputus asa. Ketika Jerman mengalami kekalahan kepada US (dan sekutu) dan Russia , sebelum Russia yang dipimpin oleh Stalin (keluarga Rothschild juga macam Hitler) menemui Hitler ketika May 1945, CIA (di atas arahan Rockefeller) telah menyeludup keluar Hitler dari negara Jerman. Hitler telah menukar diri beliau dengan seorang wanita bernama Eva Braun. Eva Braun ditembak di kepala dan diletup di bahagian kepala juga. Mayat Eva Braun telah diletak di atas sofa bilik rahsia Hitler di bahagian bawah tanah Berlin. Tentera Russia telah menjumpai mayat Eva ini yang disangka sebagai mayat Hitler. Disebabkan mayat Eva ini maka Jerman telah menyerah kalah kepada US dan Russia pada tanggal May 7, 1945.

Namun Hitler yang sebenar telah dipakaikan dengan pakaian tentera US dan misai kontol Hitler dipotong. Hitler terus dibawa oleh US Army dan CIA keluar dari Jerman dengan segera. Penyeludupan ini tidak disedari oleh tentera Russia. Selepas itu Hitler diberi ofis di pejabat CIA dan telah membuat operasi sulit. Operasi sulit tersebut ialah membawa keluar saintis-saintis Jerman dan teknologi bom atom Jerman. Ketika Hitler cuba menyeludup keluar kesemua saintis-saintis Jerman, dalam masa yang sama Russia juga telah cuba menyeludup keluar saintis-saintis Jerman juga. 

Akhirnya separuh saintis Jerman lari ke US dan separuh lagi lari ke Russia (perlu diberitahu di sini bahawa saintis Malaysia berbangsa Melayu pernah diseludup ke US oleh Ronald Reagen pada sekitar tahun 1980an bagi tujuan untuk membuat projek rahsia Star Wars).

Akhirnya US telah berjaya membuat bom atom. Maka untuk menamatkan peperangan di antara Rockefeller dengan Rothschild ialah dengan cara tentera US mengirim hanya 2 butir bom atom sahaja ke Jepun pada tahun 1945 juga. Satu ke Hiroshima pada Ogos 6, 1945, dan satu lagi ke Nagasaki pada Ogos 9, 1945. Mungkin ramai akan bertanya saya kenapa Tokyo tidak diletupkan. Jawapan saya ialah kerana di situ letaknya pengkalan Freemason. Kedudukan pengkalan rahsia ini ialah di bawah tanah yang bersebelahan dengan Tokyo Tower.

Sekiranya suatu ketika dahulu loji ini dikawal selia oleh Rothschild, namun setelah WW2 tamat loji ini dikawal selia pula oleh Rockefeller. Maka setelah WW2 tamat, pemerintahan Jepun (melalui PM dan Dinasti Meiji) telah dikawal sepenuhnya oleh Rockefeller.
Tokyo Tower (di sebelah tower ini terdapat bilik bawah tanah rahsia yang tersimpan kuil sesat freemason yang bertujuan untuk mengawal Dinasti Meiji dan semua PM-PM Jepun)
 
Begitu juga dengan Sukarno. Sebelum WW2 tamat Sukarno merupakan orang kuat Rosthchild. Namun setelah WW2 tamat, maka Sukarno berpindah menjadi kuli Rockefeller pula.Peperangan dunia kedua ialah sebenarnya suatu permainan catur di antara David Rockefeller melawan Baron Rothschild.
David Rockefeller
melawan
Baron Rothschild
 
dalam suatu permainan catur bernama Perang Dunia Kedua

Walaupun Baron Rothschild tewas dalam percaturan tersebut, namun yahudi illuminati menghargai sumbangan beliau sebagai pengasas negara Israel.
Duit syiling ini dibuat bagi mengingati pengasas bagi negara  Israel , iaitu Baron Rothschild.

No comments:

Post a Comment